UPF50
מותג האופנה Ultraviolet Protection Factor נוסד בכדור הארץ, כוכב לכת מס' 3, בשנת 2038. המותג (UPF50) מציע שילוב של אופנה עילית וטכנולוגיה באמצעות קולקציית קפסולה המספקת הגנה מקסימלית של כ-98% מפני קרינת UV.
השימוש במושג "משבר" (כדוגמת "משבר האקלים") לתיאור שינויים גדולים הוא תופעה שכיחה, המעידה על תחושת חוסר אונים והעדר יכולת להתמודד עם העתיד. עם זאת, היכולת של הפעולה העיצובית לזהות צורך, לפתח פתרון וליצור עולם ויזואלי משכנע סביבו מציעה גישה אחרת, אופטימית יותר, להתמודדות עם שינויים. UPF50 הוא פרויקט מיתוג ספוקלטיבי, המעניק הצצה אל עתיד שבו השמש, חרף קרינתה המסוכנת, אינה עוד אויב, אלא שותפה למשחק.
פרויקט במסגרת קורס מיתוג במחלקה לתקשורת חזותית, שנקר
מנחה: עידן עם שלם
קונספט, ארט-דיירקשן, סטיילינג, עיצוב: נועה ברוש
משקפיים: Rudy Project
הלבשה: ארקטה
במאי: בר באייר
צלם וידיאו: אדר וולף
פוסט וקולורינג: Kasata Films
צלם סטילס: רועי בר
צילום רחפן: בר באייר
איפור: דניאלה אידלמן
דוגמנים: תמיר גולדנברג, אילונה פלוט, אביב לוגסי, מורין לון (סוכנות דראפט)
ע' צלם: דור שגיא
צלם מאחורי הקלעים: גיא גואטה